The Feminalz : Technoburlesque: Image Snatchers 3

Tretji del tehnoburleske: subverziven elektrokabaret z elementi diska, trapa, r’n’b-ja in ex-yu
šlagerja

The Feminalz : Technoburlesque: Image Snatchers 3 izide v omejeni količini USB knjižic in digitalno 26. maja 2022

O Technoburlesque: Image Snatchers 3

Tukaj je tretji del tehnoburleske: sodobna glasbeno-performativna subverzija z elementi ex-yu pop kulture in nagajivim, queerovsko-feminističnim humorjem. Znova so odprta vrata v disko klub, nova osemdeseta in stara dvatisoča, moderni trap in sodobne šlagerje. Muzika nastaja na podlagi predelav točk iz predstave Tatovi podob, ki se pod okriljem Zavoda Emanat na odrih odvija že od aprila 2013 in je bil uprizorjen že več kot 60-krat. Tatovi podob dokazujejo, da je performativni varieté, odziven na trende, odporen na norme in posmehljiv na realnost, danes še vedno živa forma družbenega komentarja. Zato smo že tretjič sklenili, da si predstava zasluži svoj ponovljiv konzumentski plošček.

Predelave, remikse in avtorsko klubsko muziko za predstavo Tatovi podob sestavlja umetnik Luka Prinčič (ex-Nova deViator, Deviant Funk, …), ki se mu pridružijo novi in ustaljeni gosti predstave iz kolektiva The Feminalz: DeeDeeVoid, Musée-Cunt, GlitterAid in kot tekstopisec_ka še Gospod Magdalenca. Znova premešana ekipa sodelavcev in sodelavk se na petih novih posnetkih predstavlja v dobro poznani luči, mešanici instrumentalnih klubskih komadov in besedilno polnih skladbah, ki delujejo tako kot performativne točke kot ponovljivi glasbeni štikeljci. Subverzivni okvir albuma postane očiten z njihovo sopostavitvijo: rimejka disko uspešnic Chake Khan “I’m Every Woman” in “So Many Men – So Little Time” Miquele Brown postaneta farsična ob GlitterAidovem prekmurskem trapovskem komadu “Gucci gučí” in parodična ob elektro popevki “Neodvisne ženske Pt. 1”. Tretji glasbeni portret Tatovov Podob zaokroži še poskočen remiks popevke “Nogometna utakmica” Beti Jurković.

O Luki Prinčiču in The Feminalz

Že od leta 2013 za glasbo predstave Tatovi podob skrbi Luka Prinčič, ki zvočno opremi vsako točko posebej v sodelovanju s preostalimi člani in članicami kolektiva The Feminalz, kolektivom transspolnih entitet, ki se izražajo s svojo koreografsko in performativno prakso v predstavah tehnoburleske. Predstave so zasnovane kot telesne raziskave pop-umetniških oblik, ki se sprehajajo skozi zabavo in kritiko, satiro in tragedijo, glasbo in ples, feminizem in slačiužitek. Medtem ko predstava uspešno napreduje z uprizarjanjem na manjših in večjih uprizoritvenih odrih (Klub Gromka, Stara Elektrarna, Cankarjev dom, Borštnikovo srečanje), albumski odvodi predstave skrbijo za nemalo glasbenih uspešnic. Leta 2014 je bil izdan prvi album Technoburlesque: Image Snatchers EP z uspešnico Cica-San (Baš me briga). Štiri leta kasneje je sledil še drugi del, Technoburlesque: Image Snatchers 2, z izpovednimi Vrtnicami, kritičnim stejtmentom ignorantskega odnosa do kulture. Predstava je od takrat uprizorjena na domačih odrih skoraj vsak mesec.

Tehnoburleska je nema komedija telesa, ki parodira okorelost družbenih vlog. Nekritično si prisvaja, kopira in lepi ženstvenost, moškost, družinska razmerja, mačizem in druge izprijene družbene vloge, ki po krivem veljajo za normativne. Ko se Tatovi povsem razgalijo, ter sloj za slojem odvržejo družbene preobleke, ne pridejo do bistva, temveč ugotovijo, da je bistvo ništrc, uprizorjene travestije telesa pa so opij, ki dela bivanje znosno. Ta zabavna igra v preoblačenju in njihovo vedenje je rezultat velike zgodovinske osvoboditve seksualnosti in teles posameznikov od družbenih spon. Zadovoljni v eklektičnem hrupu medijskega podobja raztegujejo popularne posnetke in jih zgrizejo do nezaslišanih oblik, ki zbujajo krohot ali obup. Tatovi podob ne iščejo smisla, temveč užitek. Kajti užitek je hedonistično loščilo, s katerim so premazali vsakdanje predmete in iz njih napravili nekaj izjemnega. Tehnoburleska s fizičnimi in čustvenimi telesi spreminja programsko kodo v družbi, ki končno dopušča odprto šifriranje lastnih omejenih neumnosti.” – Ida Hiršenfelder, https://emanat.si/si/produkcija/tatovi-podob/

Telematična tehnoburleska Tatovi podob Emanat, spletni video prenos dogodka iz Stare Elektrarne, foto: Nada Žgank

Seznam skladb

1. The Feminalz – Every Woman (04:40)
2. The Feminalz – So Many Men (06:34)
3. The Feminalz – Nogometna utakmica (02:07)
4. The Feminalz – Gucci gučí (feat. GlitterAid) (04:02)
5. The Feminalz – Neodvisne ženske Pt. 1 (feat. GlitterAid, MuséeCunt & DeeDeeVoid) (03:50)
6. The Feminalz – Gucci gučí (Instrumental) (04:01)

Sodelavke_ci

Luka Prinčič · glasba, aranžma, miks, produkcija
GlitterAid · besedila in vokal na Gucci gučí & Neodvisne ženske Pt. 1
DeeDeeVoid · besedila in vokal na Neodvisne ženske Pt. 1
MuséeCunt · besedila in vokal na Neodvisne ženske Pt. 1
Gospod Magdalenca · besedilo za Neodvisne ženske Pt. 1
Aaron Goldbody · klaviature na So Many Men

Samuel Aubert / Open Mastering Studio · mastering
Tina Ivezić · oblikovanje
Maruša Hren · USB booklet, printanje, knjigoveštvo

Andrej Pervanje · asistent produkcije, promocija
Luka Zagoričnik · asistent produkcije
Sabrina Železnik · asistentka promocije

“Thanks to all Image Snatchers performers for almost 10 years of the exciting and challenging process of creation that made me make music I never would think I’d do and for teaching me the value of humour.”

Mestna občina Ljubljana · finančna podpora
Radio Študent · medijska podpora

Prenos in nakup

Omejena naklada USB knjižic in prosti prenos albuma (po modelu »plačaj kolikor hočeš«) bosta od 26. maja 2022 na voljo preko www.kamizdat.bandcamp.com.

Glasba je ustvarjena in objavljena pod pogoji Creative Commons BY-SA 4.0 licence ([Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0] – Attribution-ShareAlike). Več na www.creativecommons.com/licence.

Produkcija · Zavod Emanat

Kamizdat · www.kamizdat.si