Luka Prinčič: Sad Sam Lucky Outtakes

ta glasba se zdi kot časovni stroj s prstom na pulzu dan-današnjega, ki strmi nazaj v industrijsko dobo

Izhodišče za glasbo za solo predstavo Matije Ferlina “Sad Sam Lucky”, ki izhaja iz dela in življenja Srečka Kosovela, so bile asociacije na neo-romantiko, nekakšno ne-sodobno sodobnost in potopitev v pretekli čas s sedanjostjo v srcu. Delovni proces oblikovanja različnih zvočnih ambientov za predstavo je temeljil na kopici konceptov, spominov, želja, dilem, estetskih abstrakcij in vprašanj – razpršenih miselnih podob, ki so vznikali v inspiraciji s Ferlinovim in posredno Kosovelim delom.

Po premieri aprila 2012 se razpršene podobe skupaj z zavrženimi ambienti prepletejo v klobčič, v neko navidezno celoto: Srečko in njegova mračna usode Evrope, trpljenje in zazrtost v osebno in kolektivno apokalipso, kras, mati, revolucija in smrt, vse se poveže s plesom, koreografijo, igro in scenografijo Ferlinovega sola v večplastno gibanje podob, ki odzvanjajo iz pol-preteklega časa.

Odvod “Sad Sam Lucky Outtakes” so tiste izvzete zvočne slike, ki v tej retrospektivi v sozvočijo s tem retro-klobčičem, a hkrati delujejo kot samostojne kompozicije. Glasba je namenoma statična, kompozicije ne vsebujejo ‘pravih’ pričetkov, koncev in vmesnih razvojev. So kakor zamrznjene slike intenzitete, pol Kosovelove, pol Ferlinove, ustavljene v somraku.

This music seems like a time machine with a finger on the pulse of today and staring back into industrial times. When making it, there was a need to discover a certain tension of that past time, when 20th century Europe was just out of puberty and Kosovel was writing about visions of gold and dung, and there’s the backdrop of World War I … The sounds on this record are not about Slovenian poet Kosovel, neither about Croatian choreographer Ferlin. The sonic structures and blocks are about the intensities and movement caught in-between the industrial and information ages or, rather, they are from here and there at the same time, purposefully created from various symphonic materials, granulated and processed in with the desire to tackle certain feeling of matte patina.” (Luka Prinčič)

Prenos in nakup

Prosti prisluh in prenos (plačaj kolikor hočeš) in posebna omejena edicija CDr je na voljo preko kamizdat.si in kamizdat.bandcamp.com.

Nekatere pravice pridržane pod licenco “Creative Commons ‘priznanje avtorstva + deljenje pod istimi pogoji’ (CC BY-SA 2.5 SI)”.

Sodelavci

avtor glasbe: Luka Prinčič
ustvarjeno s svobodnim programjem (Free/Libre Open Source Software)

Podpora

medijska podpora: Radio Študent Ljubljana,
produkcija: Emanat, 2013
finančna podpora: Mestna občina Ljubljana

Recenzije in medijski odzivi

“… brezčasno glasbeno raziskovanje slika Kosovelovo temno medvojno avantgardo ter se pri tem pne med pričakovanjem groze in ekspanzivnostjo vesolja.” — Hrupmag 14. 10. 2013


12.11.2013, Odzven, Najprej je bila Sad Sam Lucky, Žiga Pucelj
19.11.2013, Radio Študent, Od bluesa preko granularne sinteze do Srečka Kosovela, Jaka Berger
12.12.2013, Terapija.net, Luka Prinčič: Sad Sam Lucky Outtakes (Kamizdat, 2013), Zoran Marković
13.12.2013, Radio Študent, Kamizdat: Luka Prinčič, Ontervjabbit, Žiga Pucelj
21.12.2013, Radio Študent, Jaka Berger, Pregled slovenske glasbene scene v letu 2013
01.01.2014, Radio Študent, Tolpa bumov, Tadej Droljc, Luka Prinčič: Sad Sam Lucky Outtakes
06.01.2014, Hrupmag, Hrupov izbor 2013

Pretekli dogodki

12.12.2013, Klub Channel Zero, Ljubljana, SI

14.10.2013, Kamizdat/Emanat, Ljubljana, SI

CDs & Booklets